حل مشکل لیست نشدن آهنگ ها در Google Play Music

فکر کنم یه چیزی حدوده ۶گیگ آهنگ رو گوشیم دارم و یه مشکلی باهاشون داشتم که خیلی رو اعصاب بود! آهنگ‌ها همشون تو Google Play Music لیست نمیشدن… پلیرهای دیگه‌ای مثل musiXmatch یا Walkman رو هم امتحان کردم ولی مشکل حل نشد. ولی در نهایت ساعاتی قبل با کمک یکی از دوستانم مشکل حل شد 🙂 فولدری رو که آهنگ‌های داخلش ایندکس نمیشدن رو انتقال دادم به یه مکان دیگه رو مموری و بعدش دیدم آهنگ‌ها ایندکس شدن. بعد از ایندکس شدن آهنگ‌ها دوباره فولدر حاوی آهنگ‌ها رو به محل قبلیش برگردوندم و هنوز هم آهنگ‌ها ایندکس شده باقی موندن و راحت میتونم تو Google Play Music ببینمشون.

هیچ کامنتی برای این پست تایید نمیشه

آموزش نصب LAMP بر روی اوبونتو ۱۴/۰۴

تا حالا تصمیم گرفتین با سرور کار کنین؟ حتما بعد از شنیدن جملاتی مثل نداشتن محیط گرافیکی و نیاز به آشنایی با دستورات ترمینال و یه سری حرفای مشابه منصرف شدین! اما نترسین! میخوام با یک آموزش ساده اصول اولیه آماده سازی سرور رو بهتون یاد بدم. ولی قبل از شروع یک نکته رو بگم، در هرصورت برای کار با سرور لینوکس نیاز دارین تا با دستورات ترمینال آشنا باشین، ولی نیاز نیست روی این مورد خیلی خودتون رو اذیت کنین 🙂 کافیه از دانای اعظم جناب گوگل برای یافتن دستورات مورد نیازتون استفاده کنین. کاری که خودم هم همیشه انجام میدم 😀

 

خب برای شروع کار نیاز به یک عدد سرور مجازی با سیستم عامل اوبونتو ۱۴/۰۴ دارید که با اندکی جستجو یکی رو میتونید پیدا کنید. اگر هم نمیخواید پول رو سرور بدید هیچ نگرانی وجود نداره! میتونید رو سیستمتون اوبونتو ۱۴/۰۴ نصب کنید. بعد از تهیه این مورد باید ببینیم که قصد نصب چه چیزهایی رو داریم. من میخوام LAMP رو نصب کنم که مخفف کلمات Linux و Apache و MySQL و PHP هست. خب لینوکسش که معلومه چیه. اما بقیه موارد چی هستن؟

ادامه خواندن آموزش نصب LAMP بر روی اوبونتو ۱۴/۰۴

تست سرعت فوق العاده من!

من یه اینترنت با سرعت ۱۲۸کیلوبایت در ثانیه از مخابرات دارم. و معمولا اندکی سرعتم از این مقدار بالاتر هست. ولی امروز که سرعتم رو تست کردم…

 

3985904084

 

اگه فکر میکنین فتوشاپیه لینک اصلیه خود اسپید تست رو ببینین. و تونستم با استفاده از دانلود منیجر aria2c به سرعت بالای ۸۰۰ کیلوبایت بر ثانیه هم برسم 😀

 

پ.ن: هدف از این پست تنها سوزاندن دل خوانندگان محترم می‌باشد! :))

فیلم The Equalizer

MV5BMTQ2MzE2NTk0NF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTM3NTk1MjE@._V1_SY1200_CR90,0,630,1200_AL_

 

IMDB

Genre:  Action | Crime | Thriller

IMDB Rating: 7.4/10

MPR: R

Stars: Denzel Washington, Marton Csokas, Chloë Grace Moretz

YIFY 1080

YIFY 720

Ganool 1080

Ganool 720

اخطار لو رفتن داستان!

اگه دلتون میخواد یکم کشت و کشتار و قتل در کمال آرامش ببینید این فیلم میتونه مناسب باشه. تو این فیلم با یه مردی روبرو هستیم که توی یک فروشگاه مثل یک آدم کاملا معمولی داره کار میکنه و یه زندگی خیلی ساده و تا حدودی تکراری رو داره میگذرونه. تا اینکه یه اتفاق ساده باعث میشه از زندگی سادش دست بکشه و بره سراغ کشت و کشتار چند نفر. از این مباحث بگذریم تو فیلم چندتا دیالوگ جالب داشت که طرفدارای پیدا کردن دیالوگ‌های با معنا احتمالا از اونا خوششون بیاد. در کل فیلمیه که اگه با خشونت مشکلی ندارین ببینینش و ببینین که ممکنه گذشته آدم ها خیلی متفاوت‌تر از اون چیزی باشه که به نظر میاد.

دانلود از اینستاگرام بدون نرم افزار

خب نیازی به توضیح نیستش که اینستاگرام چیه. اما چیزی که درباره اینستاگرام وجود داره اینه که امکان دانلود ازش به طور مستقیم وجود نداره و باید از نرم افزارهایی که برای این کار هست استفاده کرد ولی خب… کی حال استفاده از نرم افزارهای دیگه رو داره؟!؟! میخوام با یه ترفند خیلی ساده بهتون نشون بدم که چجوری میتونین مثل آب خوردن عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام رو دانلود کنین. اول از همه لینک عکس یا ویدئو رو لازم داریم. برای اینکه لینک رو بگیریم رو اون سه تا نقطه عمودی پایین عکس (بهشون چی میگن؟!؟!) میزنیم و بعد هم گزینه Copy Share URL رو انتخاب میکنیم.

 

Screenshot_2014-12-03-20-47-43

 

 

حالا که لینک رو داریم رو گوشی مرورگر کروم رو باز میکنیم و لینک رو پیست میکنیم. اما اول لینک و قبل از http عبارت view-source: رو مینویسیم و حالا لینک رو باز میکنیم. با همچین صحنه مواجه میشیم:

 

Screenshot_2014-12-03-20-58-02

 

 

حالا منوی کروم رو باز میکنیم و گزینه Find in page رو میزنیم. حالا تو کادر مشخص شده مینویسیم jpg تا بتونیم لینک دانلود عکس رو پیدا کنیم ولی اگه بخوایم کلیپی رو دانلود کنیم مینویسیم mp4 و میبینیم اولین نتیجه پیدا میشه. اگه دقت کنین نتیجه جستجو در واقع یک لینک هست.

 

Screenshot_2014-12-03-21-03-59

 

 

که تو مثال ما لینک این میشه:

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10817800_1517735365154962_91672527_n.jpg

 

تمام 😀 لینک دانلود عکس رو داریم و میتونیم عکس رو دانلود کنیم. اگر هم mp4 سرچ کرده باشین اتفاقات به همین شکل هست. بعد از جستجو اولین عبارت پیدا شده لینک دانلود کلیپ هست. اما یه نکته جالب! این عملیات روی کامپیوتر هم شدنیه 🙂  کافیه لینک رو تو مرورگرهای کروم یا فایرفاکس باز کنیم و البته اول لینک‌ها باید عبارت view-source: رو بنویسیم. بعد هم برای باز شدن کادر جستجو کلید F3 رو میزنیم و با جستجوی عبار jpg یا mp4 میتونیم لینک دانلود عکس یا کلیپ مورد نظرمون رو پیدا کنیم.

 

Screenshot from 2014-12-03 21:14:46

فیلم Lucy

از اونجایی که نسبتا زیاد اهل فیلم نگاه کردن هستم، تصمیم گرفتم از این به بعد درباره فیلم‌هایی که میبینم و به نظرم قشنگ هستن بنویسم. خب بریم سراغ اولین فیلم

 

lucy_movie

 

IMDB

Genre: Action | Sci-Fi | Thriller

IMDB Rating: 6.5/10

MPR: R

Stars: Scarlett Johansson, Morgan Freeman, Min-sik Choi

YIFY 1080

YIFY 720

Ganool 1080

Ganool 720

 

اخطار لو رفتن داستان!

 

فیلم کاملا مشخص بود که بعضی جاهاش رو کارگردان سروتهش رو هم آورده وگرنه همچین فیلم واقعا (به نظر من) سزاوار امتیاز بالاتری بود. داستان فیلم هم جالب بود! فکر کنین شما الآن نهایتا میتونین از ۱۰درصد توانایی مغزتون استفاده کنین، اگه میتونستین از ۳۰درصد یا ۱۰۰درصد مغزتون اسفاده کنین چی میشد؟ داستان هم در همین رابطست و به نظر من به زیبایی توش به تصویر کشیده شده بود که اگه این اتفاق بیفته چی میشه! فکر کنین بتونین بدنتون رو کامل کنترل کنین، درد رو در بدنتون از بین ببرین، ماده رو کنترل کنین، فضا و زمان رو کنترل کنین، بتونین ماده و انرژی رو به هم تبدیل کنین… فوق العاده میشه… من که خودم بعد از دیدن فیلم ذهنم درگیر این قضیه شده بود و اینکه واقعا اگر ما از تمام توانایی های مغزمون استفاده کنیم چنین چیزی ممکنه یا نه؟ به هرحال اگه طرفدار سبک علمی و تخیلی هستین تو این  زمینه فیلم کاملا ارضاتون میکنه. پس از تماشای فیلم لذت ببرین و درجه بندی سنی فیلم رو هم از یاد نبرین 😛

 

آپدیت: الآن متوجه شدم که انسان ها در حالت عادی هم از صد درصد مغزشون استفاده میکنن و این قضیه که فقط از ده درصد مغز استفاده میکنیم واقعیت نداره… حیف شد… نه؟!؟!