دانگرید اپ ها در اندروید (گوشی روت شده و اندروید 4+)

دلایل زیادی وجود داره که بخواید یک اپ گوشیتون رو دانگرید کنید. ولی یه سوال، چجوری؟ یه راه اینه که نسخه فعلی رو پاک کنید و نسخه قبلی رو دوباره نصب کنید ولی با این کار اطلاعات اپ هم به کلی از بین میرن! شاید بخواین هم اطلاعات اپ رو نگه دارید و هم اپ رو دانگرید کنید. اینجاست که این اپ AppDowner به کمکتون میاد. البته برای استفاده از این اپ باید گوشیتون روت شده باشه و همینطور اندرویدتون ۴ به بالا باشه. مراحل کار هم خیلی سادست! از اینجا اپ رو دانلود کنید و رو گوشیتون نصب کنید. بعد از نصب اپ رو باز کنید و با این صفحه مواجه میشید:

 

appdowner

 

حالا رو گزینه Select APK میزنیم و فایل apk قدیمی برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که میخوایم دانگرید کنیم رو به اپ میدیم. اینجا مساله‌ای که پیش میاد اینه که از کجا فایل apk قدیمی رو پیدا کنیم؟ تنها راهی که من یافتم تا الآن جستجو در گوگل بوده تا فایل apk قدیمی رو پیدا کنیم. یا اگه هنوز اپ رو آپدیت نکردیم از طریق برنامه‌هایی مثل AirDroid (بازارگوگل پلی) میتونیم فایل apk برنامه رو از رو گوشی بک آپ بگیریم. خب حالا که فایل apk رو به برنامه دادیم کافیه تا رو گزینه Install APK بزنیم تا بعد از چند ثانیه اپ دانگرید بشه. به همین سادگی به همین خوشمزگی 🙂

 

منبع: xda-developers

4 دیدگاه در “دانگرید اپ ها در اندروید (گوشی روت شده و اندروید 4+)”

    1. سلام. با سرچ نسخه قدیمی‌تر برنامه رو پیدا کنین و دانلود کنین. نسخه فعلی اپ رو پاک کنین و نسخه قدیمی‌تر که دانلود کردین رو نصب کنین. البته تمام اطلاعات ذخیره شده داخل برنامه هم پاک میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.