افزایش بازدید وب سایت با آی پی واقعی از شبکه تور

اگه صاحب وبلاگ یا وب سایت هستید حتما میدونید که یکی از عواملی که رو رنک گوگل تاثیر گذار هست تعداد بازدیدها هست. راه هم برای افزایش بازدید زیاده که معمولا هم هزینه ی زیادی دارن. اما میخوام یه ترفند ساده بهتون معرقی کنم که باهاش به راحتی و با استفاده از شبکه تور میتونید کلی بازدید بدست بیارید. تنها پیش نیاز این کار یه سرور لینوکسی هست یا کامپیوتر خودتون که اینترنت درست و حسابی داشته باشه و روش یه توزیع لینوکسی نصب باشه. البته وبلاگ یا وب سایتتون هم نباید از سرویسی مثل Cloud Flare استفاده کنه که آی پی های تور رو بلاک میکنن. اگه پیش نیازها رو دارین و کلی بازدید میخواین در ادامه کار با من همراه باشید!!!

 

برای شروع کار به برنامه Tor و Screen  و w3m نیاز داریم. تور که مشخصه برای چی هست و برنامه اسکرین هم برای این هست که بتونیم کدی که میخوایم باهاش بازدید بگیریم رو بتونیم بدون مشکل در پس ضمینه اجرا کنیم و w3m هم که یک مرورگر تحت ترمینال هست و وظیفش انجام بازدید هست. چون سروری که من باهاش کار میکنم اوبونتو هست برای نصب این سه تا برنامه از این کد استفاده میکنم:

sudo apt-get install tor w3m screen -y

 

حالا که پیش نیازها رو داریم میریم سراغ کد اصلی. این کد رو توی یک فایل با پسوند sh ذخیره میکنیم و بجای آدرس وبلاگ من هم آدرس مورد نظر خودتون رو وارد کنین.

service tor start
while true
do
	sleep 60
	torify w3m -dump https://hamedworld.ir
	service tor restart
done

 

و با دستور

chmod +x file.sh

 

به فایلمون قابلیت اجرا شدن میدیم و با دستور

screen ./file.sh

 

کد رو اجرا میکنیم و شاهد بالا رفتن بازدید خواهیم بود 🙂 برای اینکه کد حتی در زمان وصل نبودن به ssh کار کنه از دستور screen استفاده کردیم و اگه از screen استفاده نمیکردم بعد از قطع اتصال ssh برنامه هم متوقف میشد. و برای خروج از پنجره screen‌ هم باید اول Ctrl + A و بعد D رو بزنید. حالا از پنجره screen خارج شدید ولی برنامه در پشت صحنه در حال اجراست 😀 حالا ببینیم این کد هر خطش چیکار میکنه!

 

service tor start: تور رو واسمون اجرا میکنه.

 

while true: یه حلقه نامحدود هست که تمام دستورات بین do و done رو بی‌نهایت بار اجرا میکنه.

 

sleep 60: با این دستور یه توقف ۶۰ ثانیه‌ای ایجاد میکنم تا بین بازدیدها فاصله باشه و اینکه گاهی بدلیل کیفیت پایین اینترنت ممکنه مدتی طول بکشه تا تور کامل راه بیفته و با این دستور زمان لازم رو بهش میدیم.

 

torify w3m -dump https://hamedworld.ir: خب عبارت torify میگه اگه دستورات جلوش نیاز به استفاده از اینترنت داشتن از شبکه تور استفاده کنن و این طوری با آی پی های واقعی و مختلف بازدید انجام میگیره. درباره دستور w3m -dump باید بگم من برای دریافت محتوای یک سایت توی ترمینال یا به عبارتی انجام بازدید یه سرچ زدم و به این صفحه رسیدم. بین روش‌هایی که توضیح داده بود و من تستشون کردم به نظر من بهترینشون استفاده از w3m برای انجام بازدید هست.

 

service tor restart: تور رو ری‌استارت میکنه تا با یک آی پی جدید بازدید دوباره صورت بگیره.

2 دیدگاه در “افزایش بازدید وب سایت با آی پی واقعی از شبکه تور”

  1. این برنامه روی سی پنل هم اجرا میشه اگر نه یه هاست لینوکس رایگان معرفی کنید
    در ضمن این کد هایی رو که نوشتید مثل کد اول کجا باید اجرا کنیم

    1. سلام. توی متن هم ذکر کردم، برای اجرای این کد حتما باید سرور داشته باشین یا روی سیستم خودتون یک توزیع گنو/لینوکس نصب کنین. این کدها به هیچ وجه قابلیت اجرا شدن روی هاست رو ندارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.